reklama

Regiojet jeho šibalské zmluvné podmienky:

Na mojej poslednej ceste Regiojetom opať čosi nefungovalo, (o internete ani nehovorím) na okne však chýbala tieniaca fólia aj roleta, slnko poriadne pražilo a nešla klíma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (75)

Kúpil som si lístok na vlak z Bratislavy do Košíc.

Šiel som uz Regiojetom po niekolký-krát.

Som rád, že priviedli "súťaž" na trh, čim klesli ceny a zároveň sa zvýšila kvalita cestovania.

Obrázok blogu

Síce keď som s nimi šiel, skoro nikdy nefungovala wifi. A ich proklamovaný balík e-služieb filmov "zábavný portál" mi nešiel ani raz. Vyhadzovalo pripojenie kvôli veľkému počtu užívateľov, alebo to jednoducho nešlo ani po sporadickom skúšaní počas celej cesty a tak či onak nikdy som to nevidel funkčné.

V poriadku, stane sa. Uvítal by som keby napísali rovno, že dané služby neponúkajú, alebo že ich dostupnosť je len v testovacej prevádzke, a preto vôbec nemusia ísť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napísal som im o tom, v rámci spätnej väzby od zákazníka, aby sa mohli do budúcna zlepšiť. Dostal som ďakovný email.Na mojej poslednej ceste Regiojetom opať čosi nefungovalo, (o internete ani nehovorím)

 na okne však chýbala tieniaca fólia aj roleta, slnko poriadne pražilo.

Obrázok blogu
(zdroj: Bibikoff, Creative Commons)

Chlapíkovi vedľa mna tiekol pot po čele, mokrá košeľa. Mne sa odrážalo slnko z notebooku, pieklo na mňa vkuse, klíma nešla, tričko mokré prepoetné. Trochu som sa prešiel, vo vedľajsom vozni ma ovanul zápach/vôňa spotených tiel - logické keď klíma nešla.

 

Slušná a milá sprievodkyňa po konzultácii s vlakvedúcou vravela, že mi žiaľ nemôže ponúknuť iné miesto, lebo celý vlak je obsadený, ale že keď už píšem reklamáciu na chýbajúcu roletu, že kľudne môžem spomenúť, že nejde ani klíma. (sama mi to navrhla)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozrel som si zmluvné prepravné podmienky: http://www.regiojet.sk/prepravne-poriadky/PREPRAVNY_PORIADOK_IC_RJ_14.12.pdf

V obchodných podmienkach majú jasne napísané:

Článok X, Kompenzácia cestovného
3. Kompenzácia pri nefunkčnom kúrení/klimatizácii (strana 10)
V prípade nedodržania teplotnej pohody vzniká cestujúcim nárok na kompenzáciu, pokiaľ ich nebude možné presunúť do iného vozidla s funkčným kúrením/klimatizáciou a budú nútení cestovať vo vozidle s nefunkčným kúrením/klimatizáciou :  
- tarifa Standart: kompenzácia vo výške 50% zaplatenej ceny lístka,  
- tarifa Relax a Business: kompenzácia vo výške 100% zaplatenej ceny lístka. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 VOILA ! Aspoň mi vrátia cestovné keď je tu tak teplo praží a odráža sa to slnko, potešil som sa.

Napisal som rekamáciu, a ...mýlil som sa. 

Regiojet zaujal šibalský postoj. "Oni poruchu neevidujú"

Dostal som odpoveď, že nedostali inú stažnosť a preto moju reklamáciu neuznávajú.
A tiež že neevidujú žiadnu poruchu.

Nerozumiem prečo ju neevidujú, inputov na evidenciu bolo dosť. Vlakvedúca to potvrdila, sprievodkyna mi navrhla sama od seba aby som to nahlásil, a ja som im ju hlasil. Prečo ju neeviduju? To im nefunguje ani evidencia porúch?

Spýtali sa ma či to mám natočené na videu. To mysleli v telefonáte vážne? Z opačného pohľadu by mi Regiojet mohol zaslať video kde klíma funguje. Že ano. Zatiaľ mi neposlali

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Akým spôsobom som si mal natočit nefungujúcu klímu na video? Akože nosiť so sebou teplomer a senzor prúdenia vzduchu vo vagóne?

Považujem to za absurdné

Rovnaký prístup a rovnaké odpovede skúšali aj na iné reklamácie, keď nešla klíma.(viem o jednej napríklad na trase Praha => Košice, keď nešla klíma. 

Možno, ide o nefunkčný proces evidencie porúch, alebo zámer a potom to využívaju pri odpovediach "Neevidujeme poruchu

" ?

Porucha klimy:
Regiojet píše že neeviduje poruchu klímy, avšak to nemení nič na tom že daná porucha tam bola a klíma nešla.

V tomto prípade nemám viac čo dodať k Regiojetu. Ostal som veľmi zaskočený týmto ich postojom a zahmlievaním skutočnosti.

 

Regiojet u mňa zlyhal na plnej čiare v snahe uchmatnúť si cca 15 eur za cestovné pri nedodržaní zmluvných prepravných podmienok, ktoré oni sami navrhli.

 Doteraz som ich mal za férovú a korektnú firmu. Teraz vidím realitu aj z druhej strany.

Cítil som sa bezmocný a podvedený, A nevedel som ako to spraviť to aby dodržali podmienky. Aspoň takouto formou sa delím o svoju skúsenosť, a dávam na vedomie "ak nefunguje klíma v Regiojete => kľudne žiadajte refundáciu (stačí emailom). Aspoň nebudem jediný a možno začnú dodržiavať zmluvné podmienky a vraciať peniaze, alebo dajú do vagónov funkčnú klímu a bude radosť cestovať.

Moja skúsenost so ZSSK *ŽSR v tomto smere - aspoň im šiel internet, a keď vlak meškal, lebo niekto skočil pod vlak, vrátili peniaze promptným spôsobom. (*Edit: oprava ZSR na ZSSK po upozorneni v komente, dakujem)

A áno, prosím zazdieľajte článok, nech sa ľudia učia ako ďalej.

Ďakujem

 

PS: Je to moj pohľad na vec, versus ich odpoveď. Viem čo nešlo a sama sprievodkyňa to navrhla.

 

Vladimir Pauco

Vladimir Pauco

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Rád prispejem k zlepseniu zivota.www.vladivlad.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu